Укладка — не єдине, що має хвилювати вашого клієнта після того, як він вийде з салону, також дуже важливим є правильний догляд для підтримки здоров'я та краси волосся. Ви як майстер перукар не просто повинні спробувати продати потрібний продукт, а й допомогти своєму клієнтові зберегти шикарний зовнішній вигляд його зачіски.

Поясніть клієнту, що продовжити ефект салонної процедури можливо і в домашніх умовах. Зараз практично в кожній професійній косметиці є шампуні, кондиціонери, бальзами, стайлінгові засоби, які можна використовувати вдома. Всі ці продукти доступні тепер будь-якій жінці, вони дозволяють без труднощів самостійно підтримати свій новий образ.

Якщо ви правильно проконсультували клієнта, то він неодмінно зробить покупку. А наступного разу ви покажете йому, як можна змінювати свій образ, і він купить інші 2-3 засоби, потім клієнт захоче якийсь новий варіант укладки, і ви з легкістю можете порекомендувати йому знову щось нове. Дуже важливо запропонувати. Результат обов'язково буде!

І не забувайте, що при грамотному підході, продаж засобів для домашнього використання може підняти вашу виручку на 15-20%. А ваш клієнт буде тільки вдячний вам, якщо зможе придбати відразу на місці таку ж класну косметику, яку тільки що використовував його майстер в роботі з ним.

Продажі в салоні краси не тільки підвищують прибуток, але й піднімають салон на зовсім інший рівень сервісу. Клієнти в першу чергу цінують якість та швидке обслуговування. Пропонуючи продукти для домашнього використання в салоні, ви спрощуєте йому складну задачу (самостійний вибір доглядаючої косметики). Більш того, засоби допомагає обрати фахівець, якому він довіряє.