Робітники б'юті індустрії та власники салонів краси, під час економічного спаду, часто скаржаться на брак відвідувачів. І, на жаль, з такою ситуацією стикається не один салон! Адже люди в цей період починають всіляко економити, вони відмовляються від розваг, подорожей, дорогих покупок, а також перестають регулярно ходити на різні процедури для краси.

У цій статті ми спробуємо розібратися в тому, як залучити клієнтів в салон краси й при цьому вкластися в скромний бюджет.

Інтернет-реклама

У період кризи не можна повністю відмовлятися від реклами, в іншому випадку, салон може втратити вже напрацьованих клієнтів та ризикує залишитися без нових. Найпростіший, надійний та прибутковий спосіб заявити про салон це завести кілька сторінок в соцмережах, а також виставити послуги та спецпропозиції на різноманітних дошках оголошень та пабліках.

Варіанти розміщення реклами

Число користувачів соціальних мереж з кожним днем ​​стрімко зростає, тому буде дуже корисно викладати на їх сторінках цікаві фото-роботи успішних майстрів, це можуть бути гламурне фарбування, креативні стрижки, красивий манікюр або ж захоплюючі косметологічні процедури.  Багато успішних салонів розміщують в своїй стрічці фотографії клієнтів до та після процедури краси, показуючи тим самим, як змінилася людина. Також будуть цікаві і відео-роботи, в яких можна подивитися, що відбувалося під час створення образу, як працювали майстри й просто перейнятися всією атмосферою. Така додаткова емоційна складова змушує людей відчути, що це не просто чергове місце, де стрижуть волосся, а тут реально працюють класні люди, які люблять свою роботу.

Крім фотозвітів можете також питати ваших підписників, що їм цікаво, чим вони цікавляться в сфері краси та здоров'я. Розповідати про складні випадки в різних процедурах краси, і як ви з ними впоралися. Або проводити цікаві конкурси! Наприклад, кожен місяць, вибирати одного з кращих в спільноті, який, скажімо, зробив більше репостів, залишив найоригінальніший відгук або написав дуже незвичайний коментар. Кращого зі спільноти нагороджувати всілякими призами. Таке живе спілкування допоможе вам розкрутити салон, продемонструвати високий рівень і, звичайно ж, напрацювати нових клієнтів.

Акції та новинки в сфері краси

Для залучення потенційних клієнтів можна також розміщувати цікаві акційні пропозиції, наприклад:

1. Акція "Щасливі години!"ви можете надати відвідувачу знижку на будь-яку косметичну процедуру, яку він повинен пройти в певний час. Ця пропозиція буде цікава не тільки клієнту, а й майстру, так як можна використовувати не "топовий" час з користю;

2. Акція "Й дощ не перешкода!"  в дощовий день будь-яка людина може вибрати одну процедуру на вибір зі знижкою. Цей незвичайний варіант приверне клієнта в салон, коли йому зовсім не хочеться залишати квартиру;

3. Акція "Даруємо знижку при першому візиті!" заманливо, чи не так! Запропонуйте гарну знижку на будь-яку процедуру й клієнт, який раніше сумнівався, неодмінно відвідає ваш салон;

4. Акція "Запроси подругу та отримай знижку для двох" дуже цікавий варіант, який легко допоможе вам залучити нових клієнтів.

5. Акція "День краси" при покупці в цей день пакету з трьох-п'яти процедур клієнт отримує одну послугу в подарунок. Це досить вигідна пропозиція, яка може зацікавити велику кількість відвідувачів.

Також будуть актуальні й акційні пропозиції на комплекс послуг, наприклад, стрижка й відновлювальна процедура разом з укладанням обійдеться відвідувачу на 25% нижче, ніж ці ж послуги окремо. Або ж при фарбуванні або проходженні косметологічної процедури клієнту надається додаткова знижка на профкосметику.

Буде дуже корисно розміщувати на інтернет-сторінках інформацію про нові послуги, що представлені в салоні краси, про те, як працює те чи інше обладнання, розповідати про успіхи своїх майстрів.  Також ділитися відгуками про перевірені косметичні товари, повідомляти про доступні методики догляду за собою, показувати своїм клієнтам, що ваш салон крокує в ногу з часом не тільки з боку послуг індустрії краси, а й технічного прогресу.

Програми лояльності для постійних клієнтів

Для того щоб збільшити число постійних клієнтів, необхідно регулярно вести та поповнювати клієнтську базу, вносити туди всю інформацію про кожного відвідувача та його покупки. Потім детально аналізувати отримані дані й складати вигідні програми лояльності. Це можуть бути накопичувальні знижки, комплексні сімейні програми, послуги в якості подарунка, дисконтні карти та абонементи.

Підбірка рекомендацій по створенню програми лояльності

Абонементи це не тільки чудова вигода для клієнтів, але й спосіб збільшити дохід салону.

Наприклад, вони можуть включати в себе кілька однакових процедур. Зробити відвідування за абонементами дешевше, ніж коштує разовий сеанс. Це дозволить вам напрацювати базу постійних клієнтів й підвищити продаж послуг. Або ж в абонемент ви можете включити 5 відвідувань косметолога або 5 процедур мезотерапії.

Якщо ви плануєте підвищення цін в вашому салоні краси або клініці, то інформуйте клієнта заздалегідь про майбутнє підвищення цін, запропонувавши купити абонемент. Як це може виглядати: "З 1 грудня ціни в нашій клініці підвищяться на 10%. До 1 грудня ви можете придбати абонемент на 3 місяці на будь-які послуги за старими цінами й отримати при цьому в подарунок одну з трьох експрес-процедур на вибір".

Буде також актуальним, якщо ви введете постійну акцію до дня народження клієнта. Кожен постійний клієнт при цьому може отримати знижку на всі види послуг салону в день свого народження.  Імениннику, звичайно ж, буде приємно отримати такий подарунок, і він із задоволенням відвідає салон в свій святковий день, щоб удосконалити свій образ й зарядитися позитивом.

Вигода для салонів

Для дорогих послуг майстер практично завжди використовує засоби з досить високою ціновою політикою, які неабияк б'ють по кишені. При цьому не кожен клієнт може собі дозволити такий косметичний сеанс, тим більше в період економічного спаду. Щоб не втрачати відвідувачів, які хотіли б отримати будь-яку послугу за більш приємною вартістю, можна спробувати, наприклад, закупити вітчизняні марки професійної косметики за доступною ціною. В такому випадку ви залишитеся у виграші, так як зможете не тільки зберегти б'юті-процедуру, але й підняти на неї попит.

Дуже вигідний варіант рекомендує виробник ТМ Echosline серія Ki Power для молекулярного відновлення волосся. Для такої процедури необхідний кератиновий шампунь для волосся, висококонцентрований кератиновий лосьйон-спрей, а також потрібна для завершення процедури глибоко відновлювальня маска для волосся. Після цих трьох етапів волосся значно оздоровлюється й сяє як шовк.

Також даний спосіб можна застосовувати для різних Спа-послуг, манікюрних маніпуляцій і, звичайно ж, процедури фарбування волосся. Для останньої, ви можете використовувати продукцію української ТМ jNowa Professional. Фарба для волосся Siena, окислювач та освітлюючий порошок цього бренду не тільки мають доступну ціну, але і мають високу якість. Використання таких недорогих барвників може принести не тільки додатковий прибуток, так як процедуру зможуть дозволити відвідувачі з невеликим доходом, а й напрацювати нових клієнтів.

Якщо ви хочете трохи заощадити на покупці товару, то буде дуже вигідно купувати доглядаючу продукцію у великих об'ємах. Багато торгових марок пропонують за вигідною ціною засоби в п'ятилітрових каністрах, наприклад відомі багатьом майстрам шампунь для волосся кондиціонуючий Profi Style та шампунь для волосся Pirana для глибокого відновлення та живлення пасм.  Використання такого об'єму дозволить менше витрачати бюджет на часті покупки необхідного косметичного продукту.

Також важливим антикризовим заходом можуть стати нові послуги, наприклад, введення оздоровчих процедур для шкіри та волосся. Є ще й друге джерело доходу б'юті-студій це продаж сертифікатів на Спа-процедури, які люди дедалі охочіше купують в якості подарунків для своїх близьких. Головне, щоб кожен квадратний метр площі салону був задіяний і міг приносити хороший дохід.

Більше позитиву

Кожній людині, яка прийшла в салон, хочеться отримати не тільки якісну послугу, а й позитивні емоції, і приємне спілкування. Подивіться, чи добре відвідувача зустрічає адміністратор, запропонуйте гарячі або прохолодні напої, в залежності від сезону, розкажіть про цікаві новинки в індустрії краси. У спілкуванні забудьте про труднощі й не говорите про те, як складно всім, та й салону краси вижити під час кризи. Краще даруйте гарний настрій та не соромтеся частіше балувати своїх клієнтів, хоча б приємними компліментами від салону. Подаруйте милі штучки до 8 березня або до дня народження, а також будуть не менш цікаві сувеніри або частування з корпоративною символікою салону краси. Є б'юті-кабінети, які навіть постановили особливу традицію для постійних клієнтів: у день народження співати імениннику всім колективом вітальну пісню. Собівартість такого подарунка зводиться до нуля, а настрій та лояльність клієнта до салону помітно підвищуються!  Даруйте клієнту більше яскравих емоцій, і ви побачите, з часом, як хороших та близьких по духу людей стане більше в вашому кабінеті краси.

Сподіваємося, що наша стаття була цікавою й корисною для вас! Хочемо побажати, щоб ваш салон, при будь-якій економічній ситуації, завжди приносив бажаний прибуток, набирав обертів успіху та процвітання!