Досягти успіху в перукарському мистецтві — непроста справа. Для цього майстер повинен володіти хорошими професійними якостями, залишатися ввічливим, комунікабельним, акуратним, а також здатним знаходити спільну мову з людьми. Оскільки від його майстерності та професійного іміджу залежить кількість клієнтів та престиж салону.

У цій статті ми розповімо, що необхідно знати перукарю, щоб його професійні послуги вивели салон на високий рівень.

Акуратність
В першу чергу стежте за порядком на робочому місці, щоб щітки та гребінці були очищені від волосся, прибрані з підлоги стрижені пасма, на дзеркалах не було плям та пилу.

Зовнішній вигляд
Неодмінно носіть чистий, охайний одяг, при цьому уникайте крайнощів, він не повинен бути дуже екстравагантним або занадто домашнім. Укладка також повинна бути акуратною та сучасною. Так як для клієнта ваша стрижка й зачіска — приклад того, що ви можете зробити з його власним волоссям.

Навички спілкування

Спілкування — це основний засіб для встановлення довірливих відносин з клієнтом. Розвиваючи навички спілкування, ви почнете краще розуміти клієнта й легко зможете задовольнити всі його побажання. Звернення на ім'я переконає клієнта в тому, що ви дбаєте особисто про нього. Тому завжди намагайтеся називати його по імені. Задавайте ненав'язливі питання — це дасть йому можливість активно брати участь в розмові. Будьте щирі та доброзичливі, щоб клієнт відчув: він тут бажаний гість.

Що не слід робити:

— нав'язувати розмову — може збентежити клієнта;

— переривати клієнта — зробить його дратівливим, і він перестане брати участь в бесіді;

— поспішати — викличе у клієнта занепокоєння та відчуження;

— наполегливо розглядати — може пробудити у нього агресію або пригніченість.

Початок візиту клієнта

Як тільки ви дізналися, що прийшов клієнт, зустріньте його особисто в приймальні. Якщо ви ще зайняті з іншим клієнтом, знайдіть хвилину, щоб сказати, скільки йому приблизно чекати своєї процедури. Проводьте клієнта в гардероб, запропонуйте подивитися журнали і якщо передбачено в салоні, надайте додатково чай або каву. Перш ніж приступити до миття голови, з'ясуйте, яку зачіску хоче він мати та як в подальшому він збирається її підтримувати.

Як вести бесіду з клієнтом

Постійно коментуйте, що ви робите або збираєтеся робити — це допоможе клієнту зрозуміти, які послуги ви йому надаєте. Уникайте негативних та саркастичних зауважень і не задавайте особистих питань.

Закінчення візиту клієнта

Дайте клієнтові кілька порад, як правильно робити укладку в домашніх умовах. Та ненав'язливо розкажіть, які косметичні засоби використовували під час роботи, і чому ви їх вибрали. Перш ніж він покине салон, переконайтеся, що клієнт задоволений й запитайте, чи не хоче він відразу записатися на наступний візит.

Будьте ввічливі, розвивайтеся, день за днем ​​відточуйте свою майстерність й тоді клієнти неодмінно будуть приходити саме до вас, і рекомендувати салон, в якому ви працюєте, своїм близьким та друзям.